دلگشا

اجتماعی، فرهنگی ، سینمایی

دلگشا

اجتماعی، فرهنگی ، سینمایی

بازی وبلاگی نوروز امسال

نیومده به یک بازی وبلاگی دعوت شدم. ممنون از تاگ هرمزگان.

هفت کلمه ای که تعطیلات نوروز رو شرح بده. البته من تعطیلات نداشتم و کلاْ سر کار بودم. اما بازی میکنم.

۱. مانی

۲. فیلم های عالی

۳. کل کل با رییس

۴. بنزین

۵. نفت گاز

۶.فیس بوک

۷. نهایتش سرخون


دوستی که تو این بازی شرکت نکرده باشه هم موجود نیست که دعوتش کنم.

نظرات 9 + ارسال نظر
من 1389/01/18 ساعت 09:22 ب.ظ http://mymadhouse.bogsky.com

هیشکی منو دعوت نکرد :(
1. شب زنده داری
2. هادی
3. دل خیلی خیلی تنگ
4. سبزی پلو با ماهی. ماهی با سبزی پلو
5. فندق
6. فیلم فیلم فیلم
7. استرس استرس استرس

معدرت اصلاً یادم نبود. ضمناً ممنون از راهنماییت بابت لینک. تازه واردیم دیگه

علی از نژاد خطیب 1389/01/18 ساعت 10:16 ب.ظ

قهوه
سیگار
عکس
دعوا
نوشته هایی در ارضای ذهن
مشروب
و تکرار در ابداع

www.irupload.ir 1389/01/19 ساعت 01:23 ق.ظ http://www.irupload.ir

سلام امیدوارم که حالتون خوبه خوب باشه. اگه یه وقتی خواستید برای وبتون عکسی روی اینترنت منتشر کنید آپلود سنتر ما با بالاترین سرعت لود عکس و امنیت بالا و امکانات ویژه ی دیگه منتظر میزبانی دائمی عکسهای شماست. حتما به سایت ما سر بزنید

سلام محی عزیز
لینگ شدی و امیدوارم سال خوبی داشته باشی...
در ضمن در مورد بازی وبلاگی هم باید عید امسالم رو ایجوری در هفت بخش تعریف کنم...
۱- رانندگی رانندگی رانندگی
۲- فرار از دنیای مجازی
۳-شیراز شهر شعر و عشق
۴-تخت جمشید پر شکوه تر از همیشه
۵-پاسارگاد زیارتگاه عاشقان میهن و چه پر شور
۶-تهران بی ترافیک چه زیباست
۷-شکوفه ها و خاطرات زیبای گذشته که بسیار خاطره انگیز بود

A.G 1389/01/19 ساعت 04:34 ب.ظ

سلام
سیم الکترود
سیم ارماتور
سهراب
سنگ فرز
سمبه
سید فیتر

فرهنگ۷۲ 1389/01/21 ساعت 12:49 ب.ظ http://farhang72.mihanblog.com

تبریک.
با اجازه لینک شدید

ممنون شما هم همچنین

kiyOOsk 1389/01/22 ساعت 02:23 ق.ظ http://kiyOOsk.blogsky.com

سلام دوست من .
شما هم لینک شدید .
بازم تشریف بیارید .

سلام . شما هم تو کار نفتید ؟

بله با اجازه.

پس شما هم همکار در اومدید . پالایشگاه نفت قسمت روابط عمومی تشریف بیارید خوشحال میشیم در خدمتتون باشیم .

ما قسمت پخش هستیم. انبار ۱ و ۲. لطف دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد