دلگشا

اجتماعی، فرهنگی ، سینمایی

دلگشا

اجتماعی، فرهنگی ، سینمایی

پنجمین همایش پاک سازی ساحل بندرعباس

همه جزئیات در وبلاگ   "کاپوچینو با طعم پاییز"

به دوستان خود بگویید

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام محی جان ...
از اطلاع رسانی ممنونم ....
با مطلب جدید .... سفر به جنگل .... بروز هستم...
موفق باشید

بهشب 1389/02/29 ساعت 11:17 ق.ظ http://behshab.blogsky.com/

ممنو محی جان

پیسک دل 1389/04/01 ساعت 11:50 ق.ظ http://piskedel02.blogfa.com

صدای بندر:
امروز شنبه 31 خرداد ، نهمین روز دستگیری فیصل ضرغامی از اعضای سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی شاخه هرمزگان ، حسین نبی زاده و ناصر نبی زاده که هر سه از فعالین ستاد میرحسین موسوی در سال گذشته بودند ، است و هنوز دیداری با آنان صورت نگرفته که هیچ بلکه هنوز تفهیم جرم نشده اند . متاسفانه هیچ یک از مقام های اجرایی و قضایی استان پاسخگوی خانواده های این عزیزان در رابطه با این مسئله نبودند . ولله چنین رفتاری با قاتلین ، متجاوزین و قاچاقچیان نیز صورت نمی گیرد از آنجا که آنان اتهام و محل نگهداریشان مشخص است حق ملاقات دارند .

انتظار می رفت پس از دیداری که دیروز صبح چندی از اصلاح طلبان بندرعباس با استاندار ، معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیر کل حراست استانداری هرمزگان داشتند ، وضعیت این عزیزان بهبود یابد اما در عوض ظهر این روز خبر دستگیری علی ذاکری رئیس سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی شاخه هرمزگان به گوش رسید .

لازم به ذکر است که همه این دستگیری ها در شرایطی صورت گرفته که این عزیزان اخیراً ، نه در سالگرد انتخابات و نه قبل از آن جلسه یا نشست رسمی و غیر رسمی اعتراضی نداشتند ، گرچه این از معترضین هستند اما این دستگیری ها بیشتر شبیه عقده گشایی است و شاید آغازگر فصل جدید از اعمال فشار بر اصلاح طلبین هرمزگان باشد .

دوست 1389/04/15 ساعت 04:30 ق.ظ

خدا حافظی حسام الدین انصاریان از کانون عکس انجمن سینمای جوانان بندرعباس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد