دلگشا

اجتماعی، فرهنگی ، سینمایی

دلگشا

اجتماعی، فرهنگی ، سینمایی

کنجکاوی من و تپه سیمان

اول راهنمایی که رفتم مدرسه جدید بود همه چی برام. مدرسه مون دور افتاده آخر شهر بود. هنوز داشتن میساختنش که از ترس اینکه آموزش پرورش نگیردش ازشون ما رو فرستان وسط ساخت و ساز و مصالحی که همه جا دپو بود.

با هیچکی هنوز دوست نشده بودم . یه نفر بود تو کلاس که ازش خوشم میومد ، گنده ترین هیکل کلاسو داشت و با اون هیکل نسبتن بزرگش خوش برخورد و خوش صحبت بود. به نظرم برا رفاقت بهترین گزینه بود.

یه روز یه تریلی سیمان پشت دیوار دفتر خالی کردن ، پاکتی نبود سیمان فله بود و یه تپه سیمانی درست شده بود. دیدم زنگ تفریح بچه ها پاشون رو میذارن تو سیمانه و مثه باتلاق میره پایین جالب بود برام. سوالی که پیش اومده بود این بود که اگه یکی از اون بالا بیافته تو سیمانا کاملن غرق میشه یا نه!

داشت زنگ میخورد که دوست جدید هیکل گنده ام رو صدا زدم که میخوام یه چیز مهم نشونت بدم. بردمش اون بالا و صاف پرتش کردم تو سیمانا! تا گردن رفت تو بیچاره. حالا هر چی دست . پا میزد نمیتونست بیاد بیرون. مرده بودم از ترس ، زنگ خورده بود و هیچکی هم تو حیاط نبود ، نمیتونستم هم بهش کمکی بکنم. ناظم اومد و گفت چرا نمیری سر کلاس گفتم فلانی افتاده تو سیمان! (جرات گفتن انداختمش تو سیمان رو نداشتم). با یه نهیبی گفت تو برو سر کلاس خودم یه کاریش میکنم.

تو کلاس نشسته بودم و  از استرس داشتم میمردم. نیم ساعت بعد با سر وضع آشفته اومد تو. از خجالت آب شده بودم. به کسی هم نگفت بیچاره و سال ها بهترین دوستم بود و هنوزم هست گرچه خیلی وقته ازش خبر ندارم.

نظرات 5 + ارسال نظر
من 1390/05/14 ساعت 06:16 ب.ظ http://sedii.com

من بودم تا جا داشتی میزدمت

مرام داشت رفیقم. یعنی انقدر صمیمی شدیم دانشگاه که بودم روزی یه نامه مینوشتیم برا هم. هر روز اداره پست دانشگاه بودم.

هلمار 1390/05/14 ساعت 06:55 ب.ظ http://lucky-egg.blogsky.com

واااااااااای بهت نمیاد ازین کارا کرده باشی.......ولی فهمیدم چفدر به هم شباهت داریم...منم یه کارایی میکردم و جرات گفتنشو نداشتم

لی 1390/05/14 ساعت 07:48 ب.ظ

فیلمهای هالیوودی اون زمون زیاد نگاه می کردی نه ؟
:)

زیاد. بعدش زده شدم اروپایی پسند شدم.

احسان ن 1390/05/18 ساعت 10:35 ق.ظ http://radioehsan.blogsky.com


این‌جا ک سیمان نداره؟

کجا؟

دامون 1390/05/19 ساعت 12:57 ق.ظ

این شخص احیانا من نبودم!

نه هیکلش از تو اون موقع بزرگتر بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد