دلگشا

اجتماعی، فرهنگی ، سینمایی

دلگشا

اجتماعی، فرهنگی ، سینمایی

مجله اینترنتی «اثر هنرمند» منتشر شد


سر دبیر :مرتضی نیک نهاد


کار نامه:مدیریت وبلاگ سی سی یو سینما ، مسئول صفحه آخر مجله ندای جوان ، سر دبیر مجله ارمغان بندر (فقط یک شماره که تا جای که اطلاع دارم پر خواننده ترین شماره آن بود) .

او که خود را بیشتر فیلمساز میداند تا یک روزنامه نگار ولی احساس دین به اطلاع رسانی و پرورش فرهنگ نقد پذیری (با وجود وضعیت فعلی رسانه ای ایران) موجب شده که بارها در این مسیر تلاش کند. و این بار با یک مجله اینترنتی. امید است ماندگار و مفید باشد.


در این شماره میخوانید :


 1. خرمی:نیاز های مردم اهمیتی ندارد. (مصاحبه با محمدنور خرمی از اساتید تلویزیون )

 2. بی اثر نمیشود هنرمند (مرتضی نیک نهاد)

 3.یک نوستالژی معاصر! (موسا عامری پور)

 4.بلد نیستید فیلممان کنید (صدیقه طاهری)

 5.سینما روزنامه نیست (احسان رضایی)

 6.ماجرای آوینیون (بهروز عباسی دشتی)

 7.حقیقت تلخ صادقانه (موسی بلبله)


 


نظرات 3 + ارسال نظر
بهشب 1390/05/24 ساعت 11:49 ق.ظ http://behshab.blogsky.com/

این مرتضا خان نیک کارش درست است

احسان ن 1390/05/25 ساعت 01:04 ب.ظ http://radioehsan.blogsky.com


مم‌نون مهندس

وبلاگت مبارک احسان جان

سعید 1390/05/26 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام عزیز برادر
میخواستم بگم که سنی وشیعه نداریم .برادر عزیز منکه دوستای زیادی دارم که اهل سنت هستن این شکاف که شما میفرماید احساس نکردم
سعید

دوست عزیز
این شکافی که میفرمایید دست من و شما نیست. این تبعیضی هستش که مملکت بانی اش هست. مثلن خوبه به عرضتون برسونم که قانونن هیچ اهل سنتی نمیتونه مدیر کلان بشه تو این مملکت. تو بندرعباس. برای مثال استاندار یا فرماندار. این که میگم مستنده و برای پدر خودم اتفاق افتاده. کار یش هم نمیشه کرد. من خودم فرقی بین سنی و شیعه نمیذارم و کلن آدم مذهبی نیستم ولی برای موفقیتم مجبورم از کار دولتی پرهیز کنم چون احتمال موفقیتم پایینه. این یه حقیقته دوستم دوست من و شما هم نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد